SEO si SEM

Optimizare pentru motoare de cautare si promovare online


SEO
(search engine optimization)


SEM
(search engine marketing)


Identificare cuvinte cheie
si analiza concurenta


Consultanta in promovare on-line

Traim intr-o era a vitezei si a lipsei de timp, lucru care se vede si in comportamentul vizitatorilor on-line, acestia nu mai sunt dispusi sa rasfoiasca zeci de pagini afisate de motoarele de cautare, ci se opresc la primele afisari, de pe prima pagina. De aceea este esential ca dupa prima etapa, cea de creare si publicare a site-ului, sa se treaca la urmatoarea etapa, cea de promovare a acestuia… si aici intervine serviciul de promovare online si optimizare pentru motoarele de cautare – SEO (Search Engine Optimization).
Optimizarea SEO ar trebui sa se realizeze inca din etapa de realizare a website-ului si sa fie continuata dupa publicarea pe internet. Procesul de optimizare poate fi privit din doua perspective: pe termen scurt prin optimizarea proiectului web si pe termen lung prin elaborarea unei strategii de promovare care sa aduca rezultate dupa cateva luni.

Optimizarea SEO este un proces complex, care are ca etape:

  • consultanta si analiza generala a proiectului (domeniu activitate, pozitionare initiala pe motoarele de cautare, analiza concurenta, identificare piata tinta etc);
  • realizare arhitectura proiect web (acesta trebuie sa fie cat mai corect realizata astfel accesul la informatie sa fie cat mai usor);
  • optimizare website pentru motoarele de cautare (optimizare continut, identificare cuvinte cheie, optimizare linkuri interne si externe, optimizare imagini, meta content etc);
  • analiza si identificare a cuvintelor cheie optime prin care se doreste sa fie regasit website-ul.

Ulterior, dupa ce site-ul a fost plasat pe internet, se trece la urmatorul scop, cel de marire a vizibilitatii si adresabilitati prin mai multe operatii si procedee externe (SEM – Search Engine Marketing)

  • inscriere in motoare de cautare si directoare de profil (directoare regionale, portaluri);
  • publicitate prin sisteme externe (Google AdWords / Pay per Click);
  • marketing prin sisteme de afiliere;
  • sisteme de analiza si raportare periodica.

Vom fi in permanenta comunicare cu dumneavostra, de la stabilirea obiectivelor pana la analiza rezultatelor.