- Interfata prietenoasa
- Personalizare
- Configurare usoara
- Acces securizat
- Rapoarte variate
- Emitere facturi fiscale
- Variate moduri de plata
- Interfanta Magazin
- Monitor bucatarie
- Update-uri periodice
- Conectat cu ANDebE Gestiune
- Asistenta 24h / 7/365
Interfata prietenoasa si intuitiva
Am creat o interfata intuitiva care permite ospatarilor sa-si petreaca foarte putin timp in fata monitorului si mult mai mult timp cu clientii.
De la marcarea comenzii pana la emiterea notei de plata, intreaga experienta a ospatarului este una foarte simpla si usoara. De asemenea, accesarea rapoartelor sau a celorlalte functii specifice personalului managerial este la fel de intuitiva si simpla.
Personalizare
Programul permite o configurare cat mai aproape de realitate. Astfel, in doar cateva minute se poate crea sistemul de mese dorit, sistemul de culori, marimea fonturilor sau design-ul notei de plata.
Configurare intuitiva
Setare moduri de plata, locatii, mese, sectii, categorii, produse, cote de TVA sau utilizatori? Toate sunt la un click distanta. Chiar si pentru o persoana care deschide pentru prima data programul de marcaj este foarte intuitiv si usor.
Acces securizat
Programul permite crearea de utilizatori cu drepturi specifice functiei ocupate, accesul in program fiind securizat prin cod numeric, card sau cod numeric si calcul matematic pentru functiile de conducere, neexistand posibilitatea ca un ospatar sa acceseze parola administratorului. Drepturile si parolele utilizatorilor pot fi modificate oricand de catre persoanele din conducere, doar in cateva minute, in functie de necesitatile de moment pentru buna desfasurare a activitatii.
Multiple rapoarte in timp real
Rapoarte pe sectii, ospatari, produse, intervale orare si sectii, produse vandute, rapoarte comenzi, pontaj si multe alte rapoarte care va sunt de un real folos pentru imbunatatirea activitatii. Toate sunt foarte usor de accesat, de printat sau de exportat in fisiere tip Excel, raspunzand la nevoile de moment ale conducerii.
Controlul sporit, prin accesarea rapoartelor de management oricând, de oriunde, va permite luarea de decizii corecte si in timp real.
Emitere facturi fiscale
Ai un client care doreste factura fiscala conform notei de plata? Uita de completarea manuala in facturier! Ai posibilitatea de a lista factura direct din programul de marcaj doar apasand un buton si completand datele fiscale ale cumparatorului. Nu mai trebuie sa tii minte numere de factura sau datele cumparatorului. Odata introdus in sistem un cumparator, la urmatoarea factura e suficient sa ii introduci codul fiscal, astfel emiterea unei facturi dureaza mai putin de 1 minut.
Moduri de plata variate
Optiuni de plata:
- achitarea notei de plata cu orice mod de plata existent (numerar, credit-card, tichet hotel, bonuri de masa etc.);
- impartirea notei de plata in mai multe moduri de plata;
- posibilitatea aplicarii de discount procentual;
- posibilitatea lucrarii cu tichete de hotel; rapoarte in timp real care evidentiaza situatia sumelor aflate in conturile clientilor in orice moment;
Mod MAGAZIN
Am dezvoltat o interfata speciala pentru magazinele mici, pentru participarea la targuri, fast food-uri, baruri, cantine, cluburi sau orice alta activitate care nu presupune asezarea la masa a clientului. Aveti posibilitatea aici sa setati cele mai vandute produse ca produse rapide, aflate la un click distanta pentru vanzator, astfel procesul de vanzare va fi redus la minim din punc de vedere al timpului.
Monitor bucatarie
Una din marile probleme din industria alimentatiei publice este timpul de servire al clientilor, momentul din care este preluata comanda si pana cand clientul ajunge sa se bucure de experienta culinara.
Am creat o interfata care permite bucatarilor sa vada in timp real comenzile primite, precum si timpul trecut din momentul marcarii. Un alt avantaj este ca in momentul in care se depaseste un anumit timp presetat, ei sunt avertizati vizual prin schimbarea culorii comenzii.
In locatiile in care am implementat un astfel de sistem s-a observat o imbunatatire a timpului de preparare si a relatiei dintre personalul din bucatarie si cel de servire, lucru care a dus la cresterea nivelului de satisfactie a clientilor si implicit marirea numarului de clienti si a incasarilor.
Update-uri periodice
Suntem intr-o continua imbunatatire si dezvoltare pentru a raspunde cerintelor si nevoilor clientilor in timp real. De asemenea, suntem la zi cu schimbarile legislative din domeniu iar modificarile in soft se realizeaza astfel incat clientii nostri sa functioneze in permanenta in conformitate cu cerintele legale.
Toti clientii care achita tariful lunar de asistenta 24h/7/365 beneficiaza gratuit de fiecare update si de asemenea, au prioritate la implementare.
Interconectat cu ANdebE Gestiune
Solutia de marcaj este conectata cu cea de gestiune, permitand astfel scaderea corecta si completa a vanzarilor intr-un timp foarte scurt, ducand la imbunatirea considerabila a procesului de gestiune a stocurilor in locatie.
Asistenta 24h/7/365
Stim ca fiecare ora este importanta in functionarea unei locatii de aceea este important ca orice problema care apara sa fie rezolvata in cel mai scurt timp posibil. Interventia se face prin acces de la distanta (remote) cu ajutorul programelor specifice, telefon sau prezenta la locatie in functie de problema aparuta.
De asemenea, periodic echipamentele sunt curatate si verificate pentru a reduce spre 0 riscurile aparitie de probleme. De aceasta asistenta beneficiaza toti clientii care achita tariful de asistenta stabilit la instalare. Bineinteles ca acestia au si prioritate la interventii.
Cat costa echipamentele?
Prin colaborarea cu partenerul nostru de incredere, www.diabloscomputer.ro , va punem la dispozitie sisteme refurbished la cele mai mici preturi, fara nici un adaos in plus. Puteti comanda: sisteme POS All in One, calculatoare, toch-screen-uri, imprimante termice si cititoare de coduri de bare direct de pe site-ul lor. Preturile pentru un sistem complet (calculator, touch screen, 1 imprimanta termica si licenta de Windows refurbished) pornesc de la 1300 lei.
Cand trebuie comandate echipamentele?
Echipamentele se comanda cel tarziu cu 2 zile inainte de instalare. Pentru alegerea si comandarea acestora va oferim consultanta gratuita.
Cat dureaza instalarea solutiei Andebe POS?
Doua ore pentru un singur calculator intr-o locatie mica si cateva ore in locatiile cu mai multe sectii si mai multe statii de lucru.
Cat dureaza training-ul personalului?
O ora pentru ospatari / casieri si doua ore pentru seful de sala / administrator / manager / patron.