Consultanta HORECA
Servicii de consultanta in domeniul hotelier, restaurante si catering
Servicii de consultanta in gestionarea stocurilor
Pentru un manager de operatiuni zilnice, este foarte important sa aiba rapoarte si raspunsuri corecte in timp util pentru a lua cele mai bune decizii. Este obligatoriu sa stie in orice moment cat il costa urmatorul eveniment, cat l-a costat cel precedent, ce marje de profit au preparatele din meniu, ce valoare reala au stocurile din magazie etc. Toate aceste raspunsuri le poate avea daca exista un sistem de gestiune implementat corect. Un program de gestiune va ofera rapoarte pe baza datelor introduse, de aceea este importat ca datele introduse sa fie corecte, reale si introduse in timp util. Acest lucru se poate intampla doar daca persoana care opereaza programul de gestiune este si un bun gestionar. Aici intervenim noi, oferindu-va sprijin in formarea acestei persoane si in formarea unui mod de lucru eficient pentru departamentul dvs de gestiune.
Serviciile noastre de consultanta in gestionarea stocurilor unei unitati de alimentatie publica (restaurant, autoservire, cantine, braserie, fast food etc.) va pot fi utile in doua situatii:
- nu aveti personal cu experienta dedicat acestui departament (fie sunteti nou in acest business, fie nu aveti timpul necesar sa va ocupati de buna functionare a departamentului de gestiune)
- nu sunteti multumiti de functionarea acestui departament (observati cheltuieli mari, nepasare dn partea personalului, probleme de aprovizionare etc.)
Programul nostru de consultanta cuprinde 3 etape, care odata parcurse vor duce la imbunatatirea vizibila a departamentului:
- Analiza situatiei actuale (identificare proceduri si moduri de lucru, identificare canale de comuniare intre departamentele: bucatarie – servire – gestiune- contabilitate -management);
- Intocmirea unei proceduri corecte de lucru specifica locatiei;
- Punerea in practica a noilor proceduri de lucru (training-ul personalului implicat)
Pe langa aceste 3 etape, este necasara o monitorizare indeaproapre o perioada de timp dupa implementare pentru a se verifica daca noile metode de lucru sunt utilizate corect (in care se vor aduce imbunatati pe parcurs daca va fi nevoie).
Servicii de consultanta in domeniul hotelier
In domeniul hotelier oferim servicii de consultanta in vederea imbunatatirii activitatii dvs hoteliere, servicii care acopera urmatoarele arii:
- Clienti: imbunatatirea experientei acestora in hotelul dumneavoastra; atragerea de noi segmente, etc.
- Personal: comunicare si atitudine fata de clienti a personalului front-office, imbunatatirea modului de lucru in depatamentului tehnic si in cel de curatenie, crearea unui sistem de comunicare eficient intre departamente, etc.
- Locatie: imbunatatirea aspectului si functionalitatii intregii locatii pe baza unui buget aferent.
Serviciile de consultanta oferite de noi sunt adresate atat noilor proprietari de business in acest domeniu (fara experienta) cat si celor care doresc sa aduca o imbunatatire a activitatii desfasurate.